Fanclub

čtvrtek 22. března 2012

Timeline

Tak jsem se konečně rozhoupala a svůj facebookový profil změnila na timeline profil. Hlavní lákadlo pro mě byla úvodní fotka, protože to je fakt vymyšlené skvěle. Když jsem prozkoumávala timeline profily ostatních, nikdy jsem se v tom nevyznala a byla jsem úplně ztracená. Ale když jsem dneska zkoumala svůj profil, tak se pocit ztracenosti vytrácel a já se v tom najednou začínala orientovat.

Z toho usuzuji, že si timeline si musí projít každý sám na svém profilu a pak to teprve pochopí. Ono to vlastně není zase tak špatná věc. Staré příspěvky se tam hledají skvěle a i systém významných událostí se mi docela líbí. Můžete s každým sdílet naprosto cokoliv. Třeba i to že jste si zlomili nohu. NO SUPER! :D 

Nicméně nejlepší na timeline stejně zůstává úvodní fotka, která může vypadat i třeba nějak takhle:


Takže sice jsem na timeline hodně nadávala, ale pokrok nezastavíš, i když některé pokroky facebooku jsou spíš k horšímu. Dávám timeline šanci, tak to zkuste taky. 

Kdo v tomhle textu zaregistroval podprahovou reklamu? Nevíte? Zkuste si spočítat počet slov TIMELINE

Žádné komentáře:

Okomentovat