Fanclub

úterý 15. ledna 2013

Sněží

Dobrý večer.. tak jsem si sem po dlouhé době zaskočila něco napsat.. hmm.. což je na jednu stranu hodně špatný nápad, protože musím napsat referenci na anglickou přednášku a ještě nemám ani nadpis. On by to sám o sobě nebyl zas takový problém, ale musím to do půlnoci odevzdat.. HAHA! :D

Prošla jsem starý příspěvky tady.. (a že jich ale bylo :D) .. dost věcí se změnilo. Tak například: udělala jsem maturitu.. na druhý pokus, ale udělala.. jsem na sebe pyšná :D I když jeden předmět mi dali spíš z milosti než protože bych byla chytrá :D. Dostala jsem se na vysokou, která je taková... obecná. Humanitní studia. Ale některé předměty jsou opravdu zajímavé.

A jsem opět u reference.. a taky u toho, že už týden čekám na výsledky zkoušky ze sociologie. A že bych se měla učit, protože v pátek jdu na psychologii. Ale já radši píšu sem, jsem na tumblr nebo štu Fifty shades of Grey. Na mou obranu - čtu to v angličtině, takže jako učení se to dá trochu počítat ne? :D

Mám z toho nervy na dranc.. chci vědět ty výsledky.. Bože prosím.. slituj se nade mnou.

Ale aby to nebylo celé takové zoufalé, tak jsem dám fotky ze Silvestra. Udělala jsem si výlet do Brna za mou nejlepší kámoškou a s udělaly jsme dámskou párty. A udělaly jsme takové.. jakoby masky.. na kterým byli naši herečtí crushe :D. Což mi připomíná Supernatural, Castiela, Mishu a mojí až moc velkou obsesi těmito třemi věcmi. Na to nesmím myslet. Půjdu napsat tu referenci.






Tu pizzu jsme si s kamarádkou daly další den. Stála sice hrozně peněz, ale byla obří a moc dobrá. A pak jsme večer šli k jejímu brněnskému kamarádovi, kde jsme byly celou noc a hráli drinking game u filmu X-men First class (pokaždý, když byl speciální efekt ve filmu, pilo se) a nad ránem jsme pak hráli BANG!

Ani nevím proč to všechno píšu. Měla bych jí napsat tu referenci.................. opravdu bych měla...........

Žádné komentáře:

Okomentovat